Fog in the forest.

20 kommentarer:

Elin sa...

Vakkert og stemningsfullt.

Hilda R.B sa...

Akkurat slik var det da jeg kjørte til jobb i dag. Stilig!

-hanne sa...

Nydelig! Flott dybde i dette bildet :)

VALKYRIEN sa...

Her var det mye fint siden sist jeg tittet innom! Liker disse tåkebildene dine - og nordlysbildet var jo alldeles vakkert!

pesadillas con cuerpo sa...

Extraordinary photo of a snowy landscape. Great B/W. Awesome

Dragonstar sa...

So beautiful and peaceful. Lovely photo.

Dagrun sa...

Knallbra stemning!!

Leonora sa...

Åh vakkert fanget stemning! Og det beste er at jeg kan se våren i denne stemningen :-) Ha en fin helg!

Greyscale Territory sa...

A very lovely, calm atmosphere in this beautiful scene!

Anne sa...

WOW! ...en kan forbanne denne vinteren nå, litt sånn lei som man er, men når en ser bilder som dette, ja da er det faktisk verd det Gunnar :-)

En helt utrolig til stemning, og jeg tenker; tenk at vi kan oppleve det, tenk at vi kan fange det i linsa, ja heldige er vi faktisk.

Våknet nå opp til snøvær i dag,
og en får en nedtur, takene vandrer til Japan og en tenker at en skal nepppe klage, naturen er jammen ikke grusom med oss som bare gir oss en noen snøfiller i mars, nei nei
I grunn synes jeg at jeg har trukket vinnerloddet som får oppleve alle skiftningene jeg, tenke du om dagene alltid hadde hatt blå himel og over 20 grader varmt, sukk..., jo det hadde gått en tid, kort tid for min del, så hadde en stønna og klaga all mass over det igjen..., ikke enkelt, men takke meg til litt forandring.

He he også har en jo samtale emne, typisk norsk, skravle om været!!

Uansett vær, ha en superkjekk lørdag kjekken, tur blir det her, uansett vær.

Anneklem

Siw Aina sa...

Oi, her inne var det masse flott å hvile øynene på. Portrettet under her er helt fantastisk, og nordlysbildet lenger ned her, det er bare å bøye seg i støvet!!!
Jeg er så imponert over dere som klarer å produsere slike fantastiske naturfotografier.

Ha ei fantastisk helg.
Klem

LauraX sa...

beautifully atmospheric image, it has an ethereal quality.

Regina sa...

Classic and wonderful!

Vita Stunder sa...

Mycket vackert och stämningsfullt!

anemonen sa...

Riktigt vacker vy och ljuset är så bedårande fint i bilden.

Mette Larsens fotografier sa...

meget bra bilde, en mystisk stemmning, flott komponert, og herlig s/h konvertering

Walk in New York sa...

superbe athmosphere dans cette photo, et un beau vignetage

Publicity ;o) Every Friday (and the Weekend), The Challenge "Walk In The Street Photography"

Bjørg 47 sa...

Det er noe mystisk vakkert med tåke som kommer sigende eller trekker seg tilbake. Flott bilde, og sikkert like bra uten snø !! Hilsen fra ei som er lei det hvite.

David sa...

Congratulations on making this week's showcase! This really is one of my all time favorite photos.

David/ Houston B&W
Texas

Halina sa...

Underbar bild :)
Mvh Halina