I skogens dype stille ro.........

...............går der ei bro.



3 kommentarer:

Per Ove sa...

Dette var et flott bilde Gunnar - rolig, fint lys. Og når billedkunsten er komplettert med selvkomponert lyrikk MÅ det jo bli bra:-)

Ha en flott dag.

Anne sa...

Utrolig spennende bilde Gunnar, en fikk en litt sånn science fiction stemning av dette, sånn litt drømmende. Perfekt i sort hvitt også.

Leser du har bloggerproblemer, visstnk mange som har det om dagen, og ikke ser jeg bildet ditt i innlegget under her heller desverre, og ALDRI blir man jo så nyskjærrig som akkurat da da vettu :-))
Surfer via Firefox jeg og har aldri hatt problemer, faktisk fant jeg ut av det ble mindre trykking via denne nettleseren også.

Tåke og delvis regn i Trøndelag, men pytt sann, værgudene irriterer jeg meg ikke over. Ha en superkjekk fridag!!

Klem.

Elena sa...

Perfecto efecto!